Snel bemensing nodig voor drukke helpdesk?
De helpdesks van zorginstellingen krijgen het steeds drukker door de vele vragen van cliënten, patiënten of medewerkers. Vragen over corona: over de eigen veiligheid of die van een ander. Vragen over het verplaatsen of omzetten van afspraken. En vragen over nota’s en kosten van zorg. Komen jullie mensen tekort op de helpdesk en kunnen jullie wel wat hulp gebruiken?
Wat wij voor je kunnen betekenen
Q-Talent biedt tijdelijke ondersteuning tijdens piekdrukte. Wij hebben snel inzetbare talenten, die flexibel en slim zijn. Onze talenten kunnen bij jullie op locatie zitten en desgewenst op afstand. Ook kunnen ze helpen bij het in kaart brengen van de vragenstromen en het standaardiseren van de afhandeling van de meest voorkomende vragen. Dit versnelt het afhandelingsproces voor de cliënt/patiënt én voor jullie organisatie. Afhankelijk van de behoefte kunnen wij één talent of een heel team van talenten inzetten.
Hebben jullie nog geen helpdesk, maar willen jullie deze juist gaan opzetten: ook daarbij kunnen wij ondersteunen!
Al onze talenten zijn zorgvuldig geselecteerd door onze talentmanagers. Ze zijn communicatief vaardig, empathisch geëngageerd en zeer behulpzaam ingesteld. Zij gaan graag bij jullie aan de slag!